Výměna a vrácení zboží

Nejste si jistí, že jste zvolili správnou velikost obojku? Nevadí, u nás neriskujete.

Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. K odstoupení od kupní smlouvy můžete využít formulář, který Vám přišel emailem společně s potvrzením objednávky, nebo ho také naleznete zde.

Při nákupu přes internetový obchod máte dle dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku jako spotřebitel právo zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu vrátit nebo požadovat výměnu.

Zboží nesmí být použité nebo poškozené!

Upozorňujeme naše zákazníky, že na zboží na zakázku vyrobené dle přání spotřebitele, není možné dle zákona uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů.

O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás budeme informovat emailem.


Vrácení zboží

POZOR! Pokud se rozhodnete zboží vrátit, pošlete nám ho na adresu:

Bibiána Juhászová

Wanted Dog

Výletní 360/14

142 00 Praha

 

Zboží zaslané na jinou adresu, nemusí být převzato. Proto Vás žádáme, abychom se vyhnuli komplikacím, zasílejte zboží na adresu Výletní 360/14, 14200 Praha

 

Ke zboží není nutno přikládat fakturu, stačí přiložit vyplněný formulář s číslem objednávky, kontaktem na Vás a číslem účtu, kam máme vrátit peníze. Peníze za zboží vám zašleme co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.

Vždy prosím dodržte tento postup:

  1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté a s veškerým příslušenstvím.
  2. Zboží pošlete do čtrnácti dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět)
  3. Připojte vždy průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte formulář.
  4. Zboží nezasílejte na dobírku (nebude převzato).
  5. Podle obchodních podmínek je také možné  zaslat odstoupení od smlouvy na email info@wanteddog.cz

Při vrácení objednaného zboží, je zákazníkovi vrácená kupní cena zboží. V případě vracení peněz převodem, pošlete číslo účtu

Kdy mi vrátíte peníze 

Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vracení zboží jsou v tomto případe na straně kupujícího.


Jak postupovat při reklamaci
Ač se snažíme prodávat takové produkty, aby se tak dělo co nejméně, i tak se zboží občas porouchá. Pokud se tak stane, zajistíme vám co nejrychlejší opravu či výměnu zboží, nebo vám vrátíme peníze.
Pro úspěšné a co nejrychlejší vyřízení reklamace vás prosíme o:
  • Co nejdetailnější popis závady.
  • Doručení reklamovaného produktu spolu s veškerým příslušenstvím.
  • Stačí vyplnit Reklamační protokol.
  • Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
  • Zašlete na naše reklamační oddělení: Wanted dog s.r.o (Bibiána Juhászová), Výletní 360/14, 142 00 Praha

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případe spotřebitele máme na na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případe, že máme od vás veškeré podklady. 

Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Stačí Vám doklad o koupi výrobku nebo číslo objednávky a vyplněný Reklamační list.